Podziel się z Innymi

MIŁOŚĆ — Święto trwające 365 Dni w Roku




Każda Gwiazda, jaką widzisz na Niebie, może zniknąć w Mroku.
Miłość nigdy nie znika,
bo to Ona rozświetla Wszechświat na całą Wieczność.

Bogactwo i Szczęście - nierozłączność z Wszechświatem
Nieograniczone Wieczne, Spokojne Życie i Miłość (BÓG) nie ma jednego Oblicza lub Imienia. Rzeczywista i zmienna bez początku oraz kresu Energia Miłości, która wypływa z Serca Centrum Istnienia, w połączeniu z Naszymi Sercami i które łączą się równomiernie z dolnymi i górnymi kanałami Energetycznymi, to jedyne w swym rodzaju Uczucie lub Stan, który można odczytać / odczuć tylko Sercem a dalej Oczami, a nie Rozumem.

Agape — Miłość uniwersalna, bezwarunkowa, wszechobecna — To Ekstaza, Szczytowanie, jak potężny wybuch w Wulkanie. Ognista i najdoskonalsza Forma Miłości to Pragnienie, Niedosyt, Rozkosz, Uwielbienie, Niewinność, Swoboda, Pokój, Mądrość i Bezmiar, którego nie da się ograniczyć i zamknąć. Naszym Doświadczeniem Jaźni, jest dążenie do Miłowania i bycia Miłowanym. Doświadczeniem Bycia na Drodze Życia w Radosnym i Bezpiecznym Stanie.

Miłością patrz w Oczy Dziecka jak Ono patrzy na Świat
Można Miłować samego Siebie i bycie z samym sobą. Można Pokochać Osobę, kiedy wzrok się ze sobą połączy. Można Kochać Osobę, z którą się zasypia i mieszka. Można Kochać Pasie / Prace, Pory Roku, Żywioły, Nature — Zwierzęta, Rośliny — wszystko, co w Niej znajduje się. Można Zakochać się w Muzyce, Jedzeniu, Miejscu i Zdarzeniu, ale też można Pokochać Przedmiot — martwy — Dom, samochód, ubranie, pieniądze itd.

Można Kochać mechaniczne Działania i mechaniczny Seks z drugą Osobą bez względu na Płeć i Wiek, działając wyłącznie w oparciu o dolne Czakry, sakralną i podstawy.


Można Kochać bezgranicznie, ale też można w Miłości zatracić się lub uzależnić się, nie dając Sobie lub Innym Wolności, przez którą można Swobodnie Ją wyrażać. ☯️ Miłość można pomylić z Lękiem o samotność lub być Ofiarą Miłości, oddając Siebie, a nie dostając nic w zamian albo być Katem w Miłości, biorąc dla Siebie, a nie dając nic w zamian z siebie.

Zakochani patrzą w Oczy
Miłość można zbrukać Zwątpieniem lub Strachem, że Partner/ka... odejdzie, lub ucieknie, że trzeba się rozstać, czując nie Miłość a Zagrożenie bycia odrzuconym. Miłość może stać się Przekleństwem lub Więzieniem i być brudna albo sucha jak Piasek na Pustyni, jeśli jest obciążana poczuciem winy, szantażem, nałogiem, zobowiązaniem lub obietnicą, którą chce się złamać poprzez zmianę Partnera / Partnerki...

Tutaj już nie ma mowy o wysoko wibrującej Miłości a Niedostatkiem, Czarną Magią i Bluźnierstwem wobec własnej Jaźni, jeśli Kochasz przez zniewolenie się i Żyjąc, okłamując swoje Wnętrze, które wybrało inaczej jak Rozum lub Inni wokół.


Miłość to taniec Życia z Życiem
Nie można obiecać Miłości danej Osobie i Rzeczy. Ponieważ nie masz pojęcia, co Twojej Jaźni Pragnieniem będzie Jutro. Miłość to Jej wolny wybór, a nie ograniczenie, lub przyrzeczenie. Miłości nie można zdeklarować, bo jest zmienna jak Powietrze, wyjątkowa. Cały Czas ta Energia wypływa i wpływa. Jeśli Dusza jest niezgrana z Ciałem i Umysłem, może zmieniać kierunek Drogi.

Miłość jest jak Woda w Oceanie, nie da się jej związać, ani zatrzymać. Nigdy nikogo i niczego nie można Kochać tak samo. Inny jest wkład Energii Uczuć, Emocji, Intencji i z tego płynący. Świadomej Miłości nie da się pogodzić z obowiązkiem. Miłość jest Twórczą Kreacją. Cokolwiek Stworzysz Miłością, będzie niepowtarzalne, ponieważ Stwarzając, wewnętrznie przechodzisz Proces przemiany. Nie da się tego Uczucia powielić, mimo to Wszystko jest (w) Jednym.

Miłość, pielęgnuje się jak Kwiaty w Ogrodzie, które rosną w siłę lub więdną. Miłość to Otwartość i Komunikacja tego, co we Wnętrzu. Odwaga to wypowiedzenie Słów, które leżą na Sercu a nie zabawa w "chowanego". Bez Odwagi, można wszystko zepsuć, a to robi już Umysł a nie Serce. Jeśli płynie w Tobie Miłość i pozwalasz jej wyrażać się Swobodnie oraz przyjmować Ją bez zahamowań, wstydu i ograniczeń, jest tak Swobodna i Naturalna jak Motyl na Wietrze, która się Wznosi. Jeśli Miłość jest obdarowana warunkami, wypaczona zakazami, nakazami, kontrolowana i manipulowana, staje się brudna i wynaturzona. Jeśli Miłość nie może z Ciebie wypływać przez chowanie Jej i duszenie w Sobie ze strachu, przeradza się w zaborczość i zazdrość. Strach jest upadkiem, hałasem i chaosem. Nieustannie tłumiony lęk przeradza się w panikę i zawiść oraz nienawiść.


Miłością rozświetlaj Mrok Miłość to Bóg Życia Krąg
Dziękuje, że doczytałeś/aś do tego punktu. Proszę, połącz się Teraz ze Mną, w Warkoczu Miłości / Boga, Świetlistym Przezroczystym jak Powietrze Diamentowym DNA. Pomyśl z Miłością o tym, co Szczerze Kochasz. Pomyśl z Miłością o Osobie bliskiej, jaką masz koło Siebie. Pomyśl z Miłością o Bliskiej Osobie, która opuściła Twoje pole Widzenia. Pomyśl z Miłością o Biednych i Samotnych, którzy mieli mniej Szczęścia w Życiu, jak Ty. Pomyśl z Miłością o Swoim Nieprzyjacielu, który być może nie był w pełni Świadomy Swych Czynów, Wybaczając Jemu te Doświadczenia, względem Ciebie. Po to, abyś mógł/mogła stać się Wolny/a i oczyszczony/a od Żalu i Złości. Pielęgnuj Miłość a Ona zaopiekuje się Tobą. Niech to nie będzie jednorazowe, jak wyznaczona data Świętowania zapisana w kalendarzu.

Każdy Dzień jest Święty. Wszystkość co widzisz i nie widzisz, jest Święte. Daj Świadectwo Mądrości, Odwagi i Miłości. Wyślij do smutnego Przechodnia Owocną Myśl, Życz dobrze Bliźniemu, powiedz Bliskiemu miłe Słowo lub zrób małą Niespodziankę, dając coś od Serca. Niech to mnoży się na każdy następny Dzień i Noc. Jedna Iskra płynąca z Twego Serca, może rozświetlić Mrok. Do dzieła. TU, gdzie jesteś TERAZ, to Twój Świat. Świat, który Teraz czeka, ze szczerego Serca, na Twoje Uzdrowienie. Potem odczuj zmianę w Swoim wnętrzu i wokół.
💑



"Kolejka po Miłość"
Opowiadanie Iriny Sieminoj.
Tłumaczenie Inga Z.


Miłość kupiona jest iluzją i wynaturzeniem
"Proszę pani, a za czym ta kolejka?
— Po Miłość?
— Z importu?
— Nie, krajowa. Z importu bywa rzadko.
— A to nie jakaś chińska podróbka?
— A skąd mam wiedzieć?! Widzi pani, że sama stoję i się denerwuję!
— Hej, kobitki, chińskie podróbki to są na bazarze, a w tym sklepie dają gwarancję. Kupowałam już, to wiem.
— To czego pani znowu stoi?
— Bo mi tamta Miłość nie pasowała. Niby wybierałam — przebierałam, a jak rozpakowałam w domu, to się okazało, że nie to. Koleżance odsprzedałam za pół ceny.
— A do której sklep jest czynny?
— Wiem tylko, że po 5 osób wpuszczają. Trzeci raz stoję. Dwa lata temu stałam i w zeszłym roku – nie dotarłam. Szału można dostać, każdy ma swoją Miłość, a ja z pustymi rękami musiałam do domu wracać.
— A czemu same kobiety stoją? Mężczyznom Miłość nie jest potrzebna?
— Każdemu jest potrzebna, ale oni wolą zdobywać. A jak kupują, to po taniości, przy drodze. Albo w specjalnym salonie, ale to Miłość jednorazowa – kupił, skorzystał, wyrzucił i zapomniał. A dla kobiet liczy się termin przydatności. I jakość.
— A ta Miłość jest jakoś zapakowana? Jak ją sprzedają? Na wagę? Na metry, na litry, na kilogramy? Ktoś wie?
— Ja wiem! To gotowy produkt. Musi pani powiedzieć sprzedawcy, jaką Miłość pani chce. Potem idzie pani do przymierzalni. Jak się spodoba, to pani kupuje, a jak nie będzie pasować, to sprzedawca poszuka czegoś innego.
— Ja to chcę jakąkolwiek, nawet najskromniejszą... taką, której nikt nie chce, z odrzutu, wybrakowaną...
— Hej, ta pani, co chciała wybrakowaną! Proszę tu podejść bez kolejki! Wybrakowaną sprzedajemy bez kolejki, zapakować pani?
— A moja znajoma kupiła sobie w second—handzie. Widać, że noszona. Niby sympatyczna, ale... jakaś taka zniszczona nieco... Nie dla mnie. A znajoma korzysta. Kurz otrzepie, dezodorantem popsika i Miłość jak nowa.
— A moja sąsiadka przywiozła zza granicy. Co żeśmy jej zazdrościły! Prezenty, bukiety, bankiety, namiętności... A potem się skończyło. Zaczęły się łzy, groźby... Pewnie bateryjka się wyczerpała. Teraz dzielą dzieci.
— To już lepsza krajowa. Mamy przecież Biuro Ochrony Konsumentów!
— Następne 5 osób prosimy do środka! Nasi konsultanci pomogą wybrać odpowiednią Miłość, zapraszamy!
— Ale towaru!
— Jaką pani sobie życzy?
— Nie wiem... Wieczną!
— Nie mamy dostaw wiecznej Miłości od dawna. To ekskluzywny model, ręczna robota. Musi pani szukać w antykwariatach. Albo w Galeriach Dzieł Sztuki.
— No to niech będzie namiętna, wielka, gorąca, szalona! Jest?
— Jest. Proszę przymierzyć.
— Nie, nie podoba mi się, jakaś taka jaskrawa. A ta pani co przymierza?
— Model „słodka idiotka”. Głupiutka, bezbronna, naiwna. Mężczyznom tatusiowatym bardzo się podoba.
— A tamten model?
— To jest „Biznes Partner”. Partnerstwo, równouprawnienie, wspólne interesy, przyjacielskie stosunki, oddzielne konta. Tu ma pani jedną kieszeń na wspólny biznes, która dzieli się na dwie kieszenie w razie potrzeby.
— Oddzielne konta mi się nie podobają. Ja bym chciała, żeby mnie utrzymywał...
— Modelu „Utrzymanka” niestety już nie mamy. Ogromny popyt, dostawy nie zdążymy rozpakować, a już znika. Ale proszę się nie martwić, mamy duży wybór. Mogę zaproponować ten: czysty, delikatny, wzniosły, nieziemski, nazywa się „Romantyka”. Wiersze, spacery, księżyc, gwiazdy w prezencie, gitara przy ognisku...
— Miło... Ale nie dla mnie. To już nie ten wiek, żeby przy ognisku... Coś bardziej konkretnego poproszę. A tamten model?
— „Władczyni”. Czarna skóra, maska, kajdanki, wysokie buty, ostrogi. Do kompletu dodajemy pejcz, obrożę i kaganiec. Pokazać?
— Nie! A tamten model, w kącie? Taki niepozorny? Szarawy?
— Może i niepozorny, ale na życie jak znalazł. Nazywa się „Równowaga”. Wzajemne zrozumienie, spokojna kolorystyka, żadnych huśtawek, dzieci, wnuki, wieczory przy kominku.
— Nudnawo...
— Fakt, żadnych nieprzewidywalnych wybryków... Ale ile elegancji! No i najdłuższy termin ważności. Prawie „Wieczna”.
— Ale ja bym chciała ognia namiętności, trzepotania serca, niepewności, ryzyka!
— Proszę pani, nie można w jednym modelu połączyć wszystkie style! My tu mamy albo — albo. Proszę się dobrze zastanowić czego pani chce?
— Chcę takiej Miłości, żeby była namiętność i czułość, stabilizacja i zrozumienie, odrobinę zazdrości, ale też zaufanie, przywiązanie i wolność, dobry grunt dla przyszłej rodziny, również finansowy. I żeby pasowało jak ulał.
— Przepraszam, ale tego modelu nie mamy.
— Jak to nie macie?!! To skąd ludzie mają taką Miłość?
— To ręczna robota. Bywają prawdziwi Mistrzowie – jeszcze nie wyginęli... Ale na sprzedaż nie robią. Tylko dla siebie. Może pani też się nauczy? A w sklepach z gotowymi wyrobami pani takiej nie znajdzie. I niech się pani nie da nabrać na podróbki. Obiecują cuda na kiju, a potem same reklamacje. Pani chce Idealnej Miłości, a to już jest dzieło sztuki, owoc wielu lat pracy. Może jednak skusi się pani na model „Równowaga”? To dobry produkt, jakość gwarantowana.
— Nie... nie wiem... muszę to przemyśleć...
— Jak pani sobie życzy. Do widzenia, dziękujemy i zapraszamy ponownie. Następny z kolejki proszę! Mamy tu Miłość dla każdego, kto nie ma czasu na własnoręczne, osobiste komponowanie ekskluzywnego modelu... Do wyboru, do koloru!"


Piękny Wiersz "Cisza Serca"
Autor: Bartosz Mikołaj Ryszka


Czysta Boska Miłość prawdziwa Dobro Otwartość Serca
"Tak chciałbym w ciszy Serca uciec
Od wszystkich waśni oraz sporów
Bo w Świecie przecież tylko głupiec
Wciąż poszukuje Życia dołków

Od czego zatem mam dziś zacząć
Aby uniknąć wszelkich waśni
By już nie kwitła Ludzka zazdrość
I w Świecie promyk Światła zalśnił

Modlitwa chyba będzie pierwsza
Która z obłędu wyprowadzi
Za nią podąży Miłość wielka
Ta potrafiąca zło wybaczyć

I mądrość Serca która wnosi
Że nie unikniesz wszystkich sporów
Bo ty nie będziesz przecież prosił
By inni poszli w ślad Spokoju

Ale gdy cisza Serca zabrzmi
Świat nagle stanie się odbiciem
Spokoju Duszy której zaczyn
Prowadzi Światło w stronę zwycięstw."


Miłość Oczami Dziecka!

Grupa profesjonalistów zadała pytanie Dzieciom w wieku od 4 do 8 lat: „Co oznacza „Miłość”?”.

Odpowiedzi, które uzyskali były szczere i głębsze niż ktokolwiek mógłby się spodziewać.

„Rebecca – 8 lat: „Gdy moja babcia dostała zapalenia stawów nie mogła więcej się schylać i malować sobie paznokci u nóg. Więc mój dziadek robi to za nią przez cały czas, nawet gdy jego ręce też dostały zapalenia stawów... To jest Miłość.”
Billy – 4 lata: „Gdy ktoś Cię kocha, sposób w jaki wypowiada Twoje imię jest inny. Po prostu wiesz, że Twoje imię jest w jego ustach bezpieczne.”
Chrissy – lat 6: „Miłość jest wtedy gdy wychodzicie razem na kolację i oddajesz temu komuś większość swoich frytek bez żądania by oddał Ci swoje.”
Terri – 4 lata: „Miłość to, to co sprawia, że się uśmiechasz gdy jesteś zmęczony.”
Danny – lat 7: „Miłość jest wtedy, gdy moja mama robi kawę dla mojego taty i bierze łyka zanim mu ją da, by sprawdzić czy dobrze smakuje.”
Nikka – lat 6: „Jeśli chcesz się nauczyć jak lepiej kochać, powinieneś zacząć od znajomego, którego nienawidzisz.”
Noelle – lat 7: „Miłość jest gdy mówisz facetowi, że podoba Ci się jego koszulka, a on nosi ją potem codziennie.”
Tommy – lat 6: „Miłość jest jak malutka stara kobieta i malutki stary pan, którzy wciąż są przyjaciółmi, mimo tego że znają się już tak dobrze.”
Cindy – lat 8: „W czasie mojego koncertu na pianinie byłam na scenie i bardzo się bałam. Spojrzałam na wszystkich tych ludzi patrzących na mnie i zobaczyłam mojego tatusia machającego mi i uśmiechającego się do mnie. Tylko on tak robił. Już więcej się nie bałam.”
Chris – lat 7: „Miłość jest wtedy, gdy mama widzi tatę śmierdzącego i spoconego, i wciąż mówi, że jest przystojniejszy niż Brad Pitt.”
Mary Ann – 4 lata: „Miłość jest wtedy, gdy Twój piesek liże Cię po twarzy nawet jeśli zostawiłeś go na cały dzień samego w domu.”
Mark – lat 6: „Miłość jest wtedy, gdy mamusia widzi tatę na toalecie i nie uważa, że to ohydne.”
Jessica – lat 8: „Naprawdę nie powinieneś mówić „Kocham Cię” jeśli tak nie myślisz. Ale jeśli tak myślisz powinieneś mówić to często. Ludzie o tym zapominają.”


Wróć do Nawigacji

2015 © Jacek Jasnowidz Uzdrowiciel Duchowy - JasnowidzJacek.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Przepiekny tekst płynący z serca <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekałam na kolejny artykuł i wreszcie jest 😍. I jak zwykle bardzo " na czasie ". Popłakałam się już przy samym tytule 😊. Całkiem niedawno, po burzliwym okresie w moim związku, (i późniejszym oczyszczaniu przez Was 😘😍, za co jeszcze raz baaaardzo dziękuję ), doszłam do wniosku, że żyłam w ciągłym lęku i z obawą, że mój partner z jakiegoś powodu zostawi mnie i odejdzie. Bylo to bardzo męczące, dla mnie jak i dla niego, ponieważ stałam się, zupełnie tak jak opisujecie, zazdrosna, zaborcza i nad wyraz nerwowa i agresywna 😐😐😐. Kiedy moja wytrzymałość sięgnęła kresu i stwierdziłam , że ok, skoro tak ma być to niech tak będzie. Jeśli chce odejść, niech to zrobi. Byłam u kresu wytrzymałości i bardzo było mi źle z tym, że człowiek, którego Kocham jest nieszczęśliwy( w moim mniemaniu na tamten czas ). I od momentu kiedy dopuściłam , pogodzilam się z tą myślą, bo zrozumiałam , że ja też zasługuję na szczęście, ale nie za wszelką cenę i nie czyimś kosztem. Od tego momentu zarówno ja jak i mój partner staliśmy się nie wrogami, a przyjaciółmi, nie atakujemy się tylko wspieramy , mamy zdecydowanie więcej cierpliwości dla siebie i traktujemy się fair. Oboje jesteśmy tak samo ważni , bo oboje zaslugujemy na szczęście. Mam nadzieję, że utrzymany to na długo 😚. Dziękuję Kasiu i Jacku ❤. Jestem wielką szczęściarą , że Was spotkałam na swojej drodze😇😇😇😇. Dziękuję kochani ❤❤❤. Słów mi brak, aby wyrazić swoją wdzięczność...😙 Kocham Was. Po prostu😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💛 Kochanie wsyzstko jest dobrze! Było Wczoraj jest Teraz. A w Teraz jest Wspaniale. :) Nie ma takiej siły, aby Wasz związek Ktoś z boku zepsuł, jedynie tylko poprzez Was samych i Wasz własny wybór. Jednak z tego co mi wiadomo, Wasze Świadome Dusze zbyt długo siebie szukały aż w końcu odnalazły się, wybierając siebie, aby chcieć rozstać się. Tak więc nie dopuszczajcie już Myśli z Umysłu, które są sprzeczne z Planem Duszy. Kocham Was Anioły. DziękujeMy, że Jesteście. 🍀 🍀 🍀

      Usuń

Pozostaw po Sobie ślad. ღ Dziękuje

Copyright © 2013 Jasnowidz UZDROWICIEL Egzorcysta MEDIUM Wizjoner DORADCA Cały Świat and Blogger Themes.