Podziel się z Innymi

ŻYCZENIA okolicznościowe KIEROWANE DO Przestrzeni / BOGA


...na Nowy Rok.

"— Halo, dzień dobry! Mogę rozmawiać z Bogiem?
— Dzień dobry! Łączę!
— Dzień dobry, moja Duszyczko! Słucham Cię uważnie!
— Boże, zaraz będzie Nowy Rok! Proszę, spełnij moje najskrytsze życzenia, aby następny Rok był dla Mnie bardziej Szczęśliwy jak ten który mija, a który okazał się pechowy i smutny!
— Dobrze, moja droga, wszystko, czego tylko Pragniesz, spełnię z Miłości do Ciebie! Ale najpierw przełączę Cię do Działu Życzeń Spełnionych, przypominając to, co wybrałaś w ubiegłych latach.

Głos w słuchawce: „Proszę czekać, łączę z operatorem Działu Życzeń”.
— Czekam.
— Witam Panią! W czym mogę pomóc?
— Dzień dobry! Przekierował mnie do państwa Stwórca i powiedział, że zanim wypowiem nowe życzenia, byłoby wskazane, żebym odsłuchała poprzednie.
— Rozumiem, szukam, jeszcze chwila… O, są! Pani życzenia, proszę słuchać!
— Słucham z uwagą!

— Zaczynam od poprzedniego roku:
Znudziła mi się ta praca! (wykonano: “praca się znudziła! Brak pracy!”),
Nikt nie zwraca na mnie uwagi! (wykonano: “nikt nie zwraca uwagi!”),
Troszeczkę pieniędzy by się przydało! (wykonano: “pieniędzy jest troszeczkę, zarobionych i pożyczonych!”),
Mam koleżanki same debilki! (wykonano: “debilki wokół!”),
Żeby chociaż jakieś mieszkanie było! (wykonano: dziesiąte piętro z zepsuta windą, dach przecieka i zimno oraz ciasno. „jakieś mieszkanie – jest”!),
Żeby na urlop wyjechać, byle gdzie… (wykonano: do teściów na działkę, „byle gdzie – jest!”),
Nikt mnie nawet kwiatami nie obdarowuje (wykonano: “nikt nie podaruje kwiatów!”).

— Mam kontynuować?
— Nie, zrozumiałam. Proszę mnie przełączyć do Stwórcy!
Boże, wszystko zrozumiałam! Będę uważać na swoje Myśli i Słowa oraz Modlitwy i Życzenia! A teraz muszę się dokładnie zastanowić. Mogę zadzwonić później w Spokoju?
— Oczywiście, moja droga! Jestem cały czas, aby móc spełniać wszystkie Twoje Myśli... nadane do Mnie z wolną wolą, te doprecyzowane i te mniej."

Autor nieznany




✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.

| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarzy:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .