Podziel się z Innymi

Błyskawiczna Reakcja, Decyzja i DZIAŁANIE ⚡ Impulsem Duszy



Ten człowiek (w poniższym filmie) ma bardzo ciężki dzień, kamera inwigilacyjna schwytała go, gdy próbował biec w stronę torów kolejowych, chwilę przed tym, jak pociąg przyjedzie z dużą prędkością i próbuje skoczyć na tory. Nagle heroiczna kobieta biegnie w jego stronę chwyta go za ramiona i sekundę przed kolizją, ratuje jego życie. Ta kobieta jest absolutnym bohaterem.



Co to znaczy — Działać z impulsem Duszy? To bycie w odpowiednim Miejscu i Czasie bez zbędnej analizy przez Umysł. To błyskawiczna Reakcja, Decyzja i Działanie, aby uratować czyjeś lub Swoje Życie, przed upadkiem wibracji. To odczytanie Prośby przez wołającą o Pomoc Dusze, która naprowadziła na nowe Doświadczanie siebie, a Umysł racjonalny spanikował przed nieznanym i nowym.

Wiele przeżyłem podobnych przygód namacalnie i całym sobą lub kiedy znikło Mi nawet kilka minut z Życia. Podam tylko 3 przypadki:

Żuraw nad Motławą w Gdańsku1) Kiedy jako chłopiec zwiedzając Żuraw w Gdańsku, zimową porą, widziałem topiącego się Psa. Bez namysłu wyciągnąłem Jego z mroźnej rzeki Motławy, aby go ratować. Udało się. Nie czułem mrozu, który był w Wodzie i na zewnątrz.

2) Kiedy jechałem samochodem z mrożonkami z Firmy "Bofrost" inną drogą co zawsze, widziałem jak jedzie z góry z pola traktor, a za moment widziałem już jak dachuje. Zatrzymałem się. Zadzwoniłem po Pogotowie i pobiegłem na górę. Na miejscu okazało się, że koło odcięło Mu nogę. W szybkim tempie odciętą nogę zapakowałem w plastikową reklamówkę i włożyłem do samochodu (przyczepy wypełnionej mrozem). Potem zacząłem tamować krew, uspakajać... Gdy przyleciał helikopter, dalszą część Czynności ratującej Życie, pozostawiłem dla Nich i dla Chirurga. Po roku dowiedziałem się, że jest sprawny i ma tylko pamiątkową bliznę.

3) Jadąc samochodem, zobaczyłem palący się samochód na poboczu. Zjechałem na bok. W międzyczasie powiadomiłem Policje i Straż pożarną. Kierowca będący w szoku, zamiast uciekać, szukał dokumentów i innych przedmiotów. Nie słuchał mnie, kiedy krzyczałem aby uciekał... Musiałem więc użyć siły Fizycznej i otwartej ręki, aby oprzytomniał. Wtedy przeciągnąłem Jego na bezpieczne miejsce, w tym czasie nadjeżdżała Straż. Za chwile samochód wybuchł. Kierowca przeżył.



Anioły Istnieją
- Teleportowanie -
Realna Pomoc Istoty ze Światła:


Kamera przemysłowa w Chinach uchwyciła realną pomoc Anioła Stróża ze Światła, który teleportował osobę, na trzykołowym rowerze, którą chroni. Nie był to Jego jeszcze czas, odejścia z tej Ziemi. Anioł ze Światła wykorzystał Ciało ludzkie (Inkarnowanego Anioła o podobnej wibracji) wyłączając mu na ten czas świadomość aby mógł w kilka sekund pomóc. Tak działają Świetliste Anioły, na co dzień, ale nie każdy to dostrzega i nie każdy świadomie oraz z radością zaprasza do Swojego życia Anioła, aby nie doświadczać lęków i tragedii.





✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.

| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?
Tagi: Kamera inwigilacyjna, Kamera przemysłowa, Kamera Na Żywo, Anielski wyczyn, Dusza, błyskawiczna Reakcja, Decyzja, Samobójstwo, Bohaterka, Dusza, Świetlisty Anioł, Działanie Anioła, Anioł na torach, Anioł, Angel Real, Anielska Dusza, Anielski Wyczyn, Pomoc realna Anioła ze Światła, Inkarnowany Anioł, Istota Światła, Heroizm, Chwila, Życie, Ratunek, Energia, Istota Ze Światła, Na żywo, Podróż w czasie, Prawo Boskie, Prawo Fizyki, Prędkość Światła, Przeniesienie, Siła Woli, Stan Kwantowy, Szczęście, Ciężki dzień, Śmiertelny wypadek, Świadomość, Teleportacja, Teleportowanie, China, Chiny, Film HD, Realny Film, Autentyczny Film, Śmierć, Samobójstwo

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarzy:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .