Podziel się z Innymi

Testament Michała napisany do Ciebie — Baw się, Żyj i Spełniaj Marzenia

Testament Michała przekazany w ręce Małgosi Nowickiej


Poniżej przeczytacie poruszający Serce Testament, który został przekazany w ręce Małgorzaty Nowickiej, założycielki Instytutu Edukacji Pozytywnej. To nie jest zwykły list a mocny Przekaz do Nas wszystkich.

Ta Świadoma Dusza, bijąca blaskiem Niebieskiego Brylantu, zostawiła po sobie wiele dobrego. Dała swoim Życiem Świadectwo Czym i Kim Jest Bóg (Miłość) działający poprzez Nas samych, bez względu, jakie Dusza warunki dla siebie wybrała na Ziemi i jakie predyspozycje miało Ciało Fizyczne... Takie Osobowości są GODne, aby nazwać Ich Bohaterami.

Bez względu na opinie innych, Dziękuje Małgosiu, że to puściłaś w Świat, niech to leci dalej i pobudza do refleksji nad Życiem.... Kłaniam się ku Twojemu Sercu.


A oto Testament Michała.


    "Jest taki moment nieunikniony w każdym życiu. Bardzo chciałbym, aby nie nastąpił on już, w tej chwili, jednak jeśli teraz słyszycie te słowa, wiemy wszyscy, że stało się. Umarłem. Z mijającymi dniami oswoiłem myśl o śmierci i nawet napisałem wiele wersji tego mojego ostatniego pożegnania. Wydaje mi się, że wybrałem najlepszą. Na pewno wybrałem najlepszą osobę do przeczytania tego - Małgosiu dziękuję. Wierzę, że tylko Ty jesteś w stanie to zrobić, choć pewnie z 5 razy zalejesz się łzami, ale i tak zawsze będziesz moją Larą Croft, która do tego zadania była jedyną opcją do wyboru.

    A teraz do sedna moi drodzy - nie będę przeciągał, bo to nie ma być długa i nudna stypa. Muszę Wam powiedzieć najważniejszą rzecz na świecie i muszę to zrobić teraz, bo jak wiecie mój czas jest już dawno policzony i właśnie się kończy (liczę na chociaż mini pomruk śmiechu). Byłem największym szczęściarzem na świecie przez 20 lat. Serio. Nie mogłem mieć lepszego i bardziej szczęśliwego życia: wychowała mnie wspaniała kobieta. Mamo dziękuję za to, jak bardzo dawałaś radę, nawet gdy byłem nieznośny. Będę tęsknił za Twoim światłem, ale teraz ja będę czuwał nad Tobą, każdego dnia, w każdym podmuchu wiatru, w promieniach słońca i w płatkach śniegu. Miałem największą miłość na świecie - dziękuję Kochana za nasze chwile, których zawsze obojętnie jak długo bym żył, byłoby za mało. Chciałbym dać Ci więcej dni, więcej naszych momentów. Nie mogę. To najbardziej boli, ale zawsze będę tuż obok. Mam najlepszych kumpli. Mam nadzieję, że kiedyś dorośniecie, ale nie róbcie tego za szybko. Dziękuję za Wasze szaleństwo, bo dodawało mi dystansu do śmierci i choroby. Dzięki Wam czasem łamałem zasady i czułem, że jestem taki jak każdy… Trwało to chwile, ale to były najlepsze chwile.

    A teraz moi drodzy, coś dla Was wszystkich (przepraszam, że nie wymieniam każdego z planety Ziemia, ale mam litość nad Gosią). Proszę Was o jedno - doceniajcie swoje życie, doceniajcie drobne momenty i gesty. Czasem zwolnijcie i zobaczcie, ileż cudownych rzeczy Was otacza. Życie jest czymś niesamowitym, nie warto czekać, aby je przeżyć. Zróbcie najbardziej szalone rzeczy, jakie macie w głowie, odważcie się czerpać z niego pełnymi garściami, pragnijcie więcej, kochajcie mocniej, zostawcie z boku czasem zasady. Złamcie konwenanse. Mamy tu na ziemi tylko trochę momentów, parę chwil. Mijają one bardzo szybko i czasem nie możemy już dogonić kolejnych. Tracimy życie, biegnąc za czymś wymyślonym, a nie zauważamy tego, co jest na wyciągnięcie ręki. Zróbcie dla mnie teraz jedną rzecz - zamknijcie oczy. Zamknięte? Ok. To teraz pomyślcie o tym, czego bardzo pragniecie w swoim życiu, w tym momencie, co Wam chodzi po głowie. Cokolwiek Wam przyjdzie jako pierwsze do głowy. Złapcie tę myśli i jak dziś mnie już pożegnacie, zróbcie to. Nie myślcie o niczym innym, nie zastanawiajcie się, czy wypada, czy to czy tamto. Po prostu z okazji mojej śmierci zaszalejcie! Pomyślcie, że ja już tego nigdy nie zrobię i zróbcie to za mnie. Uwierzcie mi, że życie jest wspaniałym darem i każdy z Was jest największym szczęściarzem, że je ma.

    Świat teraz będzie beze mnie i tylko Wy, najbliżsi, przez chwilę to zauważycie. Potem stanie się cudna codzienność, z powszednimi dniami, zwykłymi momentami. Wzlotami i upadkami. Stanie się życie. A ja będę zawsze obok Was. Będę w Waszej odległej pamięci, będę na starych zdjęciach, będę w dawnych opowieściach. Będę, choć już mnie nie ma. A może już jestem... tuż obok. Żyjcie tak, jak się da najwspanialej."

    kobieta.wp.pl - Opublikowała jego testament na Facebooku. Ostatnie słowa Michała poruszyły tysiące internautów.


Tak jak obiecał, tak Michała Dusza czyni. Każdy, kto Pomyśli o Nim z Miłością płynącą z Serca, odczuje Jego obecność i ciepło koło siebie. Osoby, które Michała Miłowały, niech Siebie i Jego nie zawiodą i bawią się każdą Chwilą która płynie...


Jesteś, więc Bądź znów Dzieckiem.



HEAVENLY JOY Jerkins - Niebiańskie Dziecko spełniające z radością pasje - wszystko zapisane w oczach nie tylko na ustach
Krótki lecz prawdziwy cytat z Biblii,
dla przypomnienia:
"Kto właściwie jest największy
w Królestwie Niebieskim?
*

Jezus przywołał Dziecko,
postawił je przed Nimi i rzekł:


Jeśli nie odmienicie i nie staniecie się jak Dzieci,
nie wejdziecie do Królestwa Niebieskiego.
Kto się więc uniży jak to Dziecko, ten jest największy w Królestwie Niebieskim
i kto by przyjął jedno takie Dziecko w Imię Moje, Mnie przyjmuje."
— Mt 18


przyciągamy to czym promieniujemy na świat
Każdy dzień Twój i Twojego Dziecka... oraz Tych których mijasz każdego dnia, powinien być Wesołą Zabawą / Weselem (jak w poniższym filmie) bez względu na okoliczności — jakie Nam narzucili — przyszliśmy tutaj różnorako Doświadczać (bawić się), śmiać, tworzyć, tańczyć pośród Kochanych i podobnych Sobie Osób. Poza Radością, Spontanicznością i Kreatywnością, pochodzącą z Miłości, wszystko jest Iluzją — Prawdy, Szczęścia i Wolności — Ziemskim Matrixem.




Dorośli-śmiech-radość
Odpowiedz sobie sam/a przed sobą, na te pytania.
Czy Rzeczywistą Miłością i Wolnością, jest to, że są wyznaczone daty, aby danego dnia Świętować, Odpoczywać i przypomnieć sobie o Bliskich i Miłości do Siebie i do Nich? Czy Szczęściem jest to, że raz do roku pozwolenie jest na zabawę huczną — czy ma się ochotę, czy nie? A może Szczęściem są spotkania grupowe i religijne, o odmiennych poglądach, stwarzające zwady, niezrozumienie, zniesmaczenie i walkę o Prawdę?

Tylko czy głoszona przez Innych Prawda, narzucona i wyuczona na pamięć oraz zapisana w Umyśle, jest Twoją Rzeczywistą Prawdą? Jest zgodna z Tobą? Tę Prawdę masz zapisaną na wieczność we własnym Sercu, przekazywaną przez Twoją Dusze. Zwie się Ona Ewangelią Miłości.

Wielu Energie Nieświadomie spala na Myślokształty o zdarzeniach gdzie jest Dualizm, karmiąc te zobrazowane Myśli własną Energią pochodzącą z Emocji, jedna z grup na Pozytywną, jednak druga ekipa będzie Negatywna, przeklinając tą pierwszą — Zło Życząc i obrażając — dając Sobie i Innym Cierpienie. To inna zabawa, jak w pełnej rozkoszy z każdą ze stron, bawią się Świadome Dzieci, nieważne czy mają 5, czy 105 lat. Wiek to też iluzja — Ciało Fizyczne jakiekolwiek, wykona ruchy adekwatne do siły i predyspozycji ich Ciała. Ważne są Doświadczenia i w nich zawarte Emocje.


beztroskie Dziecko bawiące śniegiem
Nie wiesz, o czym pisze? Spójrz na bawiące się w wolnej Przestrzeni Szczęśliwe Dzieci — mające Świadomych Rodziców — które samo stanowią o Sobie i są pełne Twórczych pomysłów, przez Swoją otwartość i zaufanie do Instynktów i Zmysłów Swoich. Spójrz na to oczami Wyobraźni. Jak jedno z Dzieci wychodzi na plac zabaw (cała Ziemia jest takim miejscem) i ma TU i TERAZ ochotę gry w piłkę, spontanicznie szuka Partnera, który też ma ochotę, tak samo spędzić czas. Przyciągają się jak magnez.

Nie analizują (za, przeciw i co Inni o tym pomyślą) tylko bawią się, skupiając Swoją uwagę, na tym zajęciu, będąc w pełni Radości, uważając ją za Pasje. Nie oceniają, nie wtrącają się w Innych i nie wchodzą Mentalnie lub Emocjonalnie w pole innego Dziecka, które np. gdzieś obok bawi się w strzelaninę czy inną zabawę. Tamto przyciągnęło do Siebie, jak magnez podobnych Sobie, aby w nią zabawić się i być Spełnionym. Raz stanie po jednej stronie i przegra, a innym razem po drugiej, wygrywając i tak w kółko, wyciągając z tego Doświadczenia więcej Mądrości lub zakończy daną zabawę i zacznie bawić się w coś zupełnie innego. Każde z Dzieci jest Tu i Teraz. Nie Myśli co z tego będzie miało, co dzieje się obok i co było przed chwilą lub co będzie potem. Wytwarzają Doświadczenia adekwatne do — czystości Serca i Umysłu — Swoich Pasji, Moralności, Mentalności i Emocjonalności.


Baw się, ŻYJ i daj Żyć Innym.

Spełniaj Swe Marzenia na Gruncie.


pocałunek nocy z dniem jedność Yin i Yang / Yīn Yáng Harmonia
Jeśli masz tendencje wchodzenia w pole Energetyczne Swojego Dziecka lub Innych Osób, które wybrały inne Doświadczanie / Zabawę niż Ty sam/a, nie warto bo zatracasz Energie Życia. Ograniczając, nakazując, zakazując, oskarżając, potępiając i oceniając, ograniczasz ... tak na prawdę Siebie, robiąc sobie (Świadomie lub Nieświadomie) wielką szkodę.

Robisz to, tylko dlatego, bo walczysz tak na prawdę ze swoimi strachami i ograniczeniami. Wszystkim tym, co jest Twoim odbiciem w lustrze, zapisanym w Podświadomości. Także masz w zapisie program wywyższenia i potępiania, uważając się za wszech Mądrość.

Bóg (Miłość) nie zakazuje lub nie nakazuje, nie wynagradza ani nie karze. Akceptuje w pełni Stworzony przez siebie Rytm wszelkiego Życia — Dzień i Noc — "Szczęście" i "Nieszczęście" bo Jest Miłością, Naturą, Życiem i Harmonią. Tobie też nikt nie dał tego prawa, (Sam/a uzurpowałaś Sobie to wynaturzone prawo) do sądzenia co jest "Dobre" a co "Złe", choć dla Innych może być czymś odwrotnym oraz do zamykania w klatce, ze Strachu (Stanu, który pochodzi z najniższej wibracji Mroku) Swojego Dziecka, Rodziny... dla Ich dobra. Właściwie Twojego dobra — Twoich własnych Wymysłów — Marzeń, które kreujesz na własnych niespełnionych Doświadczeniach, które wyniosłaś/eś z domu Rodzinnego i przesZŁYch reinkarnacji. Uświadom Sobie, że Jesteś swoim Bogiem dla siebie i decydującym o sobie a nie Bogiem, właścicielem lub szefem Innych (to Iluzja). Chroniąc Ich zbyt nadgorliwie, zabraniasz Im w pełni Doświadczać, a przez to cofają się w Swoim Rozwoju Duchowym na Gruncie, jakim jest Teraz Ziemia. Tak jak Ty cofasz się, Żyjąc nie Swoim Życiem a Życiem Innych, lub będąc w zawieszeniu poza Materią i Duchem.




* Królestwo Niebieskie czy Królestwo Boże Jest
— w Nas i pośród Nas —
we wszystkim, co Istnieje i ma w sobie Życie.
To Światłość Życia wypływająca z Serca Boga
— przepływająca poprzez nasze Myśli, Słowa i Czyny —
rozświetlające NICość Mroku.

"Królestwo Niebieskie podobne jest do Ziarnka gorczycy,
które ktoś wziął i posiał na swej Roli.
Jest ono najmniejsze ze wszystkich Nasion,
lecz gdy wyrośnie, jest większe od innych Jarzyn i staje się Drzewem,
tak że Ptaki przylatują z powietrza i gnieżdżą się na Jego Gałęziach.

Królestwo Niebieskie podobne jest do Człowieka,
który posiał Dobre Nasienie na swej Roli.
Tym, który sieje Dobre Nasienie, jest Syn Człowieczy.
Rolą jest Świat, Dobrym Nasieniem są Synowie Królestwa."
— Ewangelia wg św. Mateusza
Wróć do Nawigacji

2015 © Jacek Jasnowidz Uzdrowiciel Duchowy - JasnowidzJacek.blogspot.com

0 komentarze:

Pozostaw po Sobie ślad. ღ Dziękuje

Copyright © 2013 Jasnowidz UZDROWICIEL Egzorcysta MEDIUM Wizjoner DORADCA Cały Świat and Blogger Themes.