Podziel się z Innymi

O Dzieciach 👼 Bądź znów i Ty Dzieckiem. BAW SIĘ tą właśnie Chwilą


Bądź znów i Ty Dzieckiem.


Drogi Rodzicu, Drogi Ty, każdy dzień, każda Chwila,
powinna być Zabawą / Weselem (jak w tym filmie) bez względu na okoliczności
— jakie Nam narzucili — przyszliśmy tutaj różnorako Doświadczać (bawić się), śmiać, tworzyć, pracować ciesząc się tym, co dzięki nam powstaje
i co Nas udoskonala, tańczyć, i BYĆ całym sobą, pośród Kochanych
i podobnych Sobie Osób. Poza Radością, Spontanicznością i Kreatywnością,
pochodzącą z Serca / Miłości, wszystko jest Iluzją
— Szczęścia i Wolności — Ziemskim Matrixem.



Pamiętasz?
Chciałeś Dorosnąć, aby robić to,
na co masz Ochotę.
I jak Ci z tym idzie?
Pozwalasz sobie na to
 


Odpowiedz Sobie na te pytania.
Czy czystym Szczęściem i Wolnością, jest to, kiedy jest wyznaczona data, aby danego dnia Świętować i przypomnieć sobie o Bliskich i Miłości oraz Szacunku do Nich?
Czy Szczęściem jest to, że raz do roku pozwolenie masz na zabawę huczną — czy masz ochotę, czy nie?
A może spotkania grupowe i religijne, o odmiennych poglądach, stwarzające zwady, niezrozumienie, fanatyzm, zniesmaczenie i walkę o Prawdę, są dla Ciebie Wolnością jak "tańczy się" w rytmie, narzuconym przez większość, która zniewolić może Ciało, Umysł i Dusze?

Tylko czy głoszona, narzucona i wyuczona na pamięć przez Innych Prawda (Ideologia) oraz zapisana w Umyśle, jest Twoją Rzeczywistą Prawdą zgodną z Twoją Naturą? Jest zgodna z Twoją Mentalnością oraz Światopoglądem? Tę unikatową Prawdę masz zapisaną na wieczność we własnym Sercu, przekazywaną przez Twoją nad/Dusze. Zwie się Ona Ewangelią Miłości, aby móc wyrażać swoją Boskość, w dowolny sposób.



Dorośli-śmiech-radość
Wielu Energie nieświadomie będzie spalać na Myślokształt o zdarzeniu gdzie jest Dualizm, karmiąc tę Myśl własną Energią pochodzącą z Emocji. Jedna z grup na Swoje Szczęście Pozytywną, jednak druga ekipa będzie Negatywna, przeklinając tą pierwszą — Zło Życząc i obrażając — dając Sobie i Innym Cierpienie.

To inna zabawa, jak w pełnej rozkoszy z każdą ze stron, bawią się Świadome Dzieci, nieważne czy mają 5, czy 105 lat. Wiek to też iluzja — Ciało Fizyczne jakiekolwiek, wykona ruchy adekwatne do siły i predyspozycji Ciała. Ważne są Doświadczenia i w nich zawarte Emocje.


HEAVENLY JOY Jerkins - Niebiańskie Dziecko spełniające z radością pasje - wszystko zapisane w oczach nie tylko na ustach
Krótki lecz prawdziwy cytat z Biblii, dla przypomnienia: "Kto właściwie jest największy w (*) Królestwie Niebieskim? Żywy Jezus przywołał Dziecko, postawił je przed Nimi i rzekł: Jeśli nie odmienicie i nie staniecie się jak Dzieci, nie wejdziecie do Królestwa Niebieskiego.

Kto się więc uniży jak to Dziecko, ten jest największy w Królestwie Niebieskim i kto by przyjął jedno takie Dziecko w Imię Moje, Mnie przyjmuje." — Mt 18


beztroskie Dziecko bawiące śniegiem
Nie wiesz, o czym pisze? Spójrz na bawiące się w wolnej Przestrzeni Szczęśliwe Dzieci — mające Świadomych i Szczęśliwych Rodziców — które samo stanowią o Sobie i są pełne Twórczych pomysłów, przez Swoją otwartość i zaufanie do instynktów Swoich. Spójrz na to oczami Wyobraźni. Jak jedno z Dzieci wychodzi na plac zabaw (cała Ziemia jest takim miejscem) i ma ochotę gry w piłkę, spontanicznie szuka Partnera, który też ma ochotę, tak samo spędzić czas. Przyciągają się jak magnez lub Atom do Atomu.

Te Dzieci, nie analizują (za i przeciw) tylko bawią się, skupiając Swoją uwagę, na tym zajęciu, będąc w pełni Radości. Nie oceniają, nie wtrącają się w Innych i nie wchodzą Mentalnie lub Emocjonalnie w pole innego Dziecka, które np. gdzieś obok bawi się w strzelaninę czy inną zabawę. Tamto przyciągnęło do Siebie, jak magnez podobnych Sobie, aby w nią zabawić się i być Spełnionym. Raz stanie po jednej stronie i przegra, a innym razem po drugiej, wygrywając i tak w kółko, wyciągając z tego Doświadczenia więcej Mądrości lub zakończy daną zabawę i zacznie bawić się w coś zupełnie innego. Każde z Dzieci jest całym sobą w tej danej Chwili. Nie Myśli co z tego będzie miało, co dzieje się obok i co było przed chwilą lub co będzie potem. Wytwarzają Doświadczenia adekwatne do Swoich Pragnień, Mentalności i Emocjonalności.


pocałunek nocy z dniem jedność Yin i Yang / Yīn Yáng Harmonia
Bawmy się, ŻYJMY i dajmy Żyć Innym. Nie twórzmy innym blokad, których sami nie chcielibyśmy mieć. Nie wchodźmy bez przyczyny w pole Energetyczne swojego Dziecka lub Innych Osób, które wybrały inne Doświadczanie / Zabawę. Ograniczając, zatrzymując, oskarżając, potępiając..., ograniczamy tak na prawdę Siebie, zatracając Energie Życia, robiąc sobie (Świadomie lub Nieświadomie) wielką szkodę.

Wielu robi to, tylko dlatego, bo walczą tak na prawdę ze swoimi blokadami, słabościami, strachami i ograniczeniami. Wszystkim tym, co jest Ich odbiciem w lustrze, wypartym ale zapisanym na Wieczność w Podświadomości, a nadanym przez Rodziców oraz przeszłe Pokolenia, adekwatne do rożnych przeszłych Doświadczeń i panujących w dalekiej przeszłości zniewalających Obyczajów. Także mają w zapisie program wywyższenia i potępiania. Zapominając, że Boska Mądrość wszystkim dała Instynkt samozachowawczy, samopoznawczy i samodoskonalenia oraz nie do wyobrażenia na nasz Umysł, Akceptuje w pełni Stworzony przez siebie Rytm wszelkiego Życia — Dzień i Noc — "Szczęście" i "Nieszczęście" bo Jest Miłością, Naturą, Życiem i Harmonią. 

Bóg (Miłość) nie zakazuje lub nie nakazuje, nie wynagradza ani nie karze. Wielu robi tak w każdej Chwili, zbierając potem z tego owoce lub chwasty na Życiowej Drodze. Nikt też nie dał Prawa do osądzania. Sami jedynie uzurpowaliśmy Sobie to wynaturzone prawo, do sądzenia co jest "Dobre" a co "Złe", czym jest Światło a Ciemność lub czym jest Porażka a Sukces — choć np. dla Ciebie lub dla Mnie może być czymś odwrotnym. Także uzurpowano Sobie prawo do zamykania w klatce, ze Strachu (Stanu, który pochodzi z najniższej wibracji Mroku) Swoich Dzieci, Rodziny... dla Ich dobra. Właściwie wyimaginowanego dobra — własnych Wymysłów — Marzeń, które kreuje się na własnych niespełnionych Doświadczeniach, które wyniosło się z domu Rodzinnego i przeszłych reinkarnacji. Warto uświadomić Sobie, że jeśli jesteś Matką lub Ojcem oraz Stwórcą Ciała swego Dziecka, (jak i wcześniejsi seksualni Partnerzy / Partnerki, którzy pozostawili w Tobie zapisy Energo-informacyjne z odziedziczonymi informacjami Genetycznymi, które nakładają się na siebie), że na Duchowym planie, nie Jesteś Nikogo Bogiem, a jedynie Jesteś swoim Bogiem dla siebie i decydującym o sobie a nie właścicielem lub szefem Innych (to Iluzja). Chroniąc zbyt nadgorliwie Innych (nawet Mentalnie), zabrania się Im w pełni Doświadczać, a przez to cofają się w Swoim Rozwoju Duchowym na Gruncie, jakim jest Teraz Ziemia. Tak jak Nadgorliwiec cofa się, Żyjąc nie Swoim Życiem a Życiem Innych, lub będąc w zawieszeniu poza Materią i Duchem.




Dzieci do lat 6/8 są Mądrzejsze i Odważniejsze od Rodziców, ba nawet Zwierzęta są Mądrzejsze od Nas, przez odczuwanie i widzenie oraz słyszenie więcej. Używają wszystkich Zmysłów i Instynktu, poszerzając w kazdej chwili Horyzonty. Komunikują się werbalnie i niewerbalnie (przez jakiś czas) w Swoim własnym języku, informując o Swoich potrzebach, adekwatnych do sygnałów płynących z Organizmu. Mają niczym zabrudzone czyste Serce i Umysł.

uśmiech Dziecka bezcenny wpatrzenie w słońce Świecą się jak oszlifowane Żywe Brylanty — rozsiewając Swoją Aurą — najwyższe wibracje Radości i Miłości oraz Spontaniczności... Widzą i Słyszą Istoty ze Światła (ale też te z Ciemności) przez  Rzeczywiste widzenie i odczuwanie... a przez Aurę rozpoznają czy można Komuś zaufać, czy lepiej oddalić się i trzymać się na baczności, jeśli w Kogoś Aurze występuje jakakolwiek Ciemność przez luki. Protestują lub zamykają się w sobie jeśli prośba lub nakaz jest sprzeczna z Jego oczekiwaniami, albo sytuacja, miejsce lub zabawka kojarzy się z czymś, co dało mu wcześniej traumatyczny zapis.


przyciągamy to czym promieniujemy na świat
Oczywiście są też Dzieci, wprowadzone w Świat Iluzji, na dyktando Systemu, działając dla Systemu — rywalizując z podobnymi Sobie — niszcząc prawdziwą Tożsamość i Samostanowienie o Sobie lub są też Dzieci które Inni uważają za chore Psychiczne. To tylko słowo. Te Dzieci jedynie Żyją w Nieświadomości Mroku, mając mniejszą Świadomość, oraz nie mają scalonego w Jedność Ciała Emocjonalnego z Ciałem Mentalnym... — Ducha — przez blokady dające Energetyczne zabrudzenia i podszepty.

Jednak i Oni Szukają Miłości, Akceptacji, Spokoju a nie krzyków, odrzucenia i izolacji przed Ludźmi oraz Światem, aby móc podnieść Swoje Wibracje, oczyszczając Podświadomość, budząc swoje wewnętrzne Dziecko, a nie wgłębiając się w większy Mrok Nieświadomości, który cofa do Stanów Paniki, Strachów oraz Próżni. 


* Królestwo Niebieskie czy Królestwo Boże Jest
— w Nas i pośród Nas —
we wszystkim, co Istnieje i ma w sobie Życie.
To Światłość Życia wypływająca z Serca Boga
— przepływająca poprzez nasze Myśli, Słowa i Czyny —
rozświetlające NICość Mroku.

"Królestwo Niebieskie podobne jest do Ziarnka gorczycy,
które ktoś wziął i posiał na swej Roli.
Jest ono najmniejsze ze wszystkich Nasion,
lecz gdy wyrośnie, jest większe od innych Jarzyn i staje się Drzewem,
tak że Ptaki przylatują z powietrza i gnieżdżą się na Jego Gałęziach. "(...)
Ewangelia wg św. Mateusza"(...)

Królestwo Niebieskie podobne jest do Człowieka,
który posiał Dobre Nasienie na swej Roli.
Tym, który sieje Dobre Nasienie, jest Syn Człowieczy.
Rolą jest Świat, Dobrym Nasieniem są Synowie Królestwa." (...)
Ewangelia wg św. Mateusza





"Jeżeli Twoja Mama nie umiała Kochać samej siebie, bądź Twój Tato nie wiedział, jak pielęgnować Miłość do samego siebie, niemożliwe, by nauczyli Cię jak masz Kochać samego siebie. Zrobili co w ich Mocy wykorzystując to, czym obDARzono ich w ich własnym Dzieciństwie." - Louise Hay

Parę słów od Twojego Dziecka
które sprawią, że będzie dobrze wspominać okres,
w którym było pod Twoimi skrzydłami:



Kochani Rodzice, POZWÓLCIE Mi Być
Szczęśliwą i Wolną Istotą. Jeśli to Mi dacie, będzie mi łatwiej w Życiu a Dorosłość nie będzie dla mnie problemem.

Mówcie czystą PRAWDĘ.
Pozwólcie mi też na nią i nie karajcie Mnie za mówienie Prawdy. Nie chce bać się Was i dla bezpieczeństwa Swojego, w późniejszym wieku kłamać, kombinować oraz oszukiwać Siebie i Was.

Bądźcie KONSEKWENTNI.
Nie zmieniajcie wciąż zdania, nawet jeśli buntuje się przeciwko Waszym zasadom i nawykom. Potrzebuję rozsądnych ram, aby czuć się Bezpiecznie i Stabilnie.

Pozwólcie Mi mieć PRAGNIENIA.
Nie chce spełniać Waszych pomysłów na Życie. Ja mam Swoje lub jeszcze ich szukam na przestrzeni. Pozwólcie mi na to, nawet jeśli będzie odkrywanie i poznawanie trwało całe Życie. 



miłość i pasja Dziecka - odkrywanie
Poświęcajcie mi trochę CZASU.
Bez telefonu, telewizora oraz Internetu. Wyobraźcie Sobie, że awaryjnie wyłączyli prąd. Porozmawiajmy w ciszy, przy świecach lub poza domem. Okaże się, że mamy wiele wspólnych tematów. Także nie pozwólcie, aby Mnie psychologicznie manipulowano i PROGRAMowano — przez Informacje z TV — przekazy podprogowe, programujące Mój Umysł i  Podświadomość.

Pozwólcie mi mieć PRZYJACIÓŁ.
Nie odciągajcie Mnie od Nich, przez to, że czujecie się samotni, albo boicie się tego, że jestem już starszy. Nauka w grupie jest Mi potrzebna, nawet jeśli trafie na Osobę nie godną Waszego zaufania.

Przyznawajcie się do BŁĘDÓW.
Nauczcie mnie Miłości pełnej Wybaczania. Nie chce, aby ktoś ze Mną potem Żył, gdy nie będę umiał przebaczyć.

Uczcie mnie WZAJEMNOŚCI.
Wytłumaczycie mi, dlaczego dzielenie się z Innymi oraz odwzajemnianie jest tak ważne. Inaczej będę samotnym egoistą (Katem lub Ofiarą) z niewiedzy, a nie z wyboru.

Chcę zawsze mieć Was OBOJE.
Jestem Waszym wspólnym Dzieckiem. Nawet jeśli pokłócicie się, rozstaniecie się, pokochacie kogoś Innego mieszkając osobno, dla Mnie to nie będzie miało znaczenia.


miłość nie zna wieku - wieczna jest - chłopiec dziewczynka spacerują po plaży
Pozwólcie mi się ZAKOCHAĆ.
Nawet jeśli Moja sympatia będzie w Waszych oczach Mnie niegodna. Chce sam o Niej zdecydować i przejść sam tę drogę.

Sprawcie, bym czuł się KOCHANY.
Bezwarunkowo Zawsze i wszędzie, abym mógł potem wobec Innych tym Emanować. Gdy Mnie długo nie widzieliście, mówcie jak bardzo za mną tęskniliście.

Nie pozwólcie, abym był EGOISTĄ.
Nie chce być Jedynie dla Siebie najważniejszy i zakochany w Sobie. Nauczcie mnie nagradzania siebie i odbierania krytyki by nie podcinała Mi skrzydeł.

Stwórzcie mi warunki do ZABAWY.
Abym miał Swoją Przestrzeń, gdzie będę mógł w ciszy wyobrażać Sobie niestworzone rzeczy, dzięki którym uczę się marzyć, kreować oraz Tworzyć swój własny (krok po kroku) urzeczywistniony unikalny Świat.

Na wszystko mi NIE POZWALAJCIE.
Nie chce być sfrustrowanym dorosłym, kiedy od Innych nie dostanę wszystkiego, czego zechcę.


uśmiech Dzieci - natura
Nie chrońcie mnie przed PORAŻKĄ.
Chce nauczyć się też przegrywać, aby móc potem wygrywać. Im wcześniej się tego nauczę, tym mniej porażka dla Mnie będzie bolesna.

Przed wszystkim Mnie NIE CHROŃCIE.
Na przekór aby sprawdzić, dlaczego mam się tego bać, i tak to zrobię. Nauczcie, też jak mam się bronić. Nie chcę być tchórzem i niedorajdą, który ucieka i pozwala, by Mnie obrażano. Tłumaczcie mi, że Odwaga nie powstaje ze Strachu a z Wiary we Własną Moc.

Odciągnijcie mnie nie raz od KOMPUTERA.
Tam jest wiele ciekawych rzeczy, ale ja wole spędzać czas z Wami i z tymi którzy mają podobne zainteresowania, w Przestrzeni jaka Mnie otacza. Tylko nie mówcie na odczepnego „nie przeszkadzaj lub idź się pobawić”, zaproponujcie Mi coś w zamian, abym nie stał się samotnikiem zamkniętym w 4 ścianach.


ręka do ręki świadomi rodzice
Powtarzajcie mi, że jestem dla Was WAŻNY.
Dla Was, dla Innych, dla Świata, ale też dla Siebie. Abym nie zwracał szczególnej uwagi na opinie negatywne o Mnie i reagował na nie uśmiechem, gdy Mi ktoś powie, że do niczego nie nadaje się.

Proszę pokażcie, że Świat jest też PRZYJAZNY.
Nie pokazujcie Mi tylko negatywnych obrazów i informacji, oszczędźcie Mi tego. Ja je szybko zapamiętuje. Spróbujcie pokazywać mi też te dobre. Nauczcie mnie Harmonii.

Nie ukrywajcie Swoich — SŁABOŚCI — Naturalnych Uczuć i Emocji.
Nie chcę mieć Rodziców z Sercem i Umysłem z kamienia. Potem całe Życie będę gardził słabszymi, mając Wasz obraz przed oczami.



Miłość szczęście szacunek i wsparcie
Wymagajcie ode Mnie, bym SZANOWAŁ Innych, i Ich wybory na Życie a nie tylko powierzchowność.
Chcę być Tolerancyjny. Niezależnie od tego jaki ktoś ma kolor skóry, wyznanie Wiary, pochodzenie czy orientację seksualną.

Chcę, abyście Mnie i Siebie Nawzajem SZANOWALI.
Nawet jeśli Wasza Miłość wygaśnie, Bądźcie dla Siebie wsparciem. Da mi to Spokój i Siłę na całe Życie.

Powtarzajcie mi, że z Natury Ludzie są DOBRZY.
Gdy to zapamiętam, będę na ogół Myślał pozytywnie, będąc z Natury ufnym. Dzięki temu będę miał lepsze relacje z Innymi bo tylko takich Ludzi przyciągnę do Siebie.

Pozwólcie mi ODEJŚĆ, gdy przyjdzie odpowiedni moment.
Dajcie mi Wolność. Jeśli będziecie uważne Mnie obserwować, zobaczycie jak oddalam się od Was. Gdy siłą zatrzymacie Mnie, nie będę Samodzielny i Dorosły oraz Spełniony.




"Ukaraj" Dziecko Dobrym Słowem!
 





Pomoc dla Świata kto biedny kto bogaty
A może by tak u Nas to wprowadzić wobec Dzieci, w Domu, a potem w Szkołach? Zróbmy test. Wymierzmy "karę" Dzieciom za Ich występek — szczególnie tym najbardziej wołającym o Miłość, które są rozchwiane Emocjonalnie — Dając Dobre Myśli i Słowa, które znów rozpalą Boską Iskrę, która w Sercu cały czas się tli. Pokażmy, a właściwie przypomnijmy Dziecku, to co ma najpiękniejsze w Sobie, a co zabrudził, przenosząc z poprzednich Żywotów.

Rozbudźmy w nim Dobro, aby mógł je potem mnożyć, wobec siebie i innych Dzieci i Doroslych, których ma wokół siebie.

Rozmawiajmy z Nimi. Odpowiadajmy na zadawane przez nich pytania. Nie depczmy ich. Nie karaimy Ich lekceważeniem, pogardą, krzykiem, i złością oraz wrogim milczeniem.  Nie wmawiajmy Im nieudacznictwa.  Nie karaimy Ich tym, co Nas przeszłe Pokolenia karmiły — czyli Strachem, biciem, brutalnością, bezwzględnością, lub biedą materialną i intelektualną, pobudzając uniżenie i brak Wiary w siebie — bo właśnie przez taki pryzmat na Świat będzie Dziecko patrzało, taki Świat powoła do Życia i taki Świat będzie przyciągało do swojej Przestrzeni bytowania i będzie go Doświadczać. Dzięki Nam, Dorosłym stworzy tak chwiejny fundament. Czas średniowiecza i niewolnictwa mija, wykorzystajmy to dla przyszłych Pokoleń. ☺





Jak sądzisz, dlaczego obudzeni
nie budzą innych z błędnego snu?


Być może dlatego, że małych dzieci, których całe szczęście zawiera się w mocnym śnie – nie należy budzić. Dzieci rosną w czasie snu.

Jeśli nie będą w porę kładły się spać, to mogą zachorować, a wówczas w swoim dorosłym życiu nie będą w stanie w pełni zrealizować swoje przeznaczenie. Dzieciństwo wymaga większej ilości snu i dzieci powinny spać.

Taka sama jest natura niedojrzałych dusz. Są one dziećmi, niezależnie od tego, w jakim wieku są ich ciała.

Ich radość, zachwyt, potrzeby koncentrują się wokół spraw powierzchownych, podobnie jak życie dzieci koncentruje się wokół słodyczy i zabawek.

Dlatego obudzeni idą powoli i cicho, by odgłos ich kroków nie przeszkadzał tym, którzy głęboko śpią. Po drodze budzą oni jedynie tych, którzy wiercą się w swoich łóżeczkach. To właśnie im owi podróżni na ścieżce rozwoju cicho podają rękę.

Dlatego droga rozwoju duchowego nazywana jest mistyczną. Nie ma nic złego w tym, że budzeni są nieliczni, a wielu pozostawia się, by spali.

Z drugiej strony pomyślcie, jaką wielką dobrocią jest pozwolić wyspać się tym, którzy potrzebują snu.

Inayat Khan


Rodzicu, POSŁUCHAJ Swojego DZIECKA,
opowie Ci m.in. O REINKARNACJI


6-letnia dziewczynka daje swojej mamie ważną lekcję o życiu!


Świadomie Świętuj Życie
— całym Sobą —
póki Jesteś Tutaj,
oddychasz i masz w Sobie Życiodajną Energie Miłości 




✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.


| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarzy:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .