Podziel się z Innymi

🔞 Różnobarwny lub czarny scenariusz Życiowy

Post z 21 sierpnia 2021




MOMENT Refleksji nad Sensem ŻYCIA


🔞 Dla wielu Osób będzie to, co napisze, przygnębiające lub ciężkie dla Serca. Jest o Śmierci i Życiu.

Jeśli nie umiesz, po_hamować Uczuć i Emocji itd. na to, co namacalnie Cię nie dotknęło, pozwól sobie na nie czytanie tego dalej, aby nie wpaść w dół i smutek albo rozstrzyganie, potępianie, obwinianie itd. ⛔ Zrób to dla siebie i poświeć inaczej Energie i Czas Życia, chyba że silniejsza jest Ciekawość tego co chce Przekazać.

Miałem dylemat czy to napisać. Mam Świadomość tego, że w to co pisze nie każdy mi Wierzy do końca. Jest niedowierzanie, Myślotok że mam bujną Wyobraźnię, lub to wszystko zwykle Pisanie i Teoria... Nie mam Wpływu na to, jaka kogo Wiara jest i co o tym sądzi. Ja pisze, zawsze jak jest. Prawda i Szczerość to jedno z moich "Imion".

Opisze Zdarzenie, jakie mi się przytrafiło z Nadzieją, że Kogoś zatrzymam przed zbyt szybką jazdą w Przyszłość lub cofaniem się w Przeszłość, że Obudzę do bardziej Świadomego ŻYCIA i Docenienia tego, że ma się to Ciało i Życie w nim, i aby dobrze wykorzystywano ten MOMENT, Oddech i bicie Serca...

Kilkanaście godzin temu, pisałem o Aniele Stróżu, o jego Po_Mocy oraz ostrzeżeniach... Wczoraj ok. 21:30, zdążył się Śmiertelny wypadek, prawie pod "moim nosem" i gdzie stoi przydrożny drewniany Krzyż "ostrzegawczy" - Pokazujący... i Promieniujący cierpieniem, męką... Młody 21-letni kierowca Audi, mając na liczniku ponad 100 km/h, nie wyrobił się na zakręcie i wjechał całym impetem w przydrożne Drzewo. Wyleciał przez szybę na wiele metrów. Słysząc wcześniej ten huk, wiedziałem, że Pomoc lekarska komuś już nie będzie potrzebna. Zaoszczędzę Ci szczegółów jak Ciało Kierowcy wyglądało. Wystarczą zdjęcia pozostałości Audi.

Ktoś Pomyśli, znowu te Drzewa, znowu ostry zakręt, znowu niedoskonała Powierzchnia... Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie wieloletniego Kierowcy, Drzewa nie są powodem Śmierci. One koło Drogi tylko stoją, nie wchodzą komuś pod samochód. Rosną sobie, tak jak mają w zapisie DNA. Kierowcy Dusza, zniewolona przez rozkojarzony Umysł, po Śmierci nadal była połączona do zniszczonego Ciała jak i jego każdego Atomu i Żywiołu gdzie Energia jest. Kiedy zatrzymało się Serce, był przekonany, że to wszystko wydawało mu się, że Przeżył taki CHWILOWY straszny Sen na Jawie, że wpadł w czarny tunel, uderzył w Drzewo i Umarł.

Mimo że szok i strach w nim pozostał, był pewny, że tylko otarł się o to Drzewo, ale za MOMENT wyprowadził samochód na prostą i jedzie Żywy dalej do Celu. Był i jest Żywy. Wszak nadal Myślał, Widział i Słyszał. Nie Wi(e)dział, jednak że Cień po Nim został w tym Miejscu i ciągnie się za Duszą.

Na prośbę Duszy, po to, aby Ją uwolnić od Cienia przewyższającego Duszy Światłość, zatrzymałem Jego, poprzez swoje sposoby dałem Uświadomienie. Pokazałem i Udowodniłem, że to się stało na Prawdę, że w tym Ciele więcej Czynów nie Urzeczywistni w takiej Formie.

Przekonałem, że warto jakby się z tym Pogodził, zanim inni, którzy dowiedzą się, że go już nie ma w takiej Postaci, ściągną go w jeszcze większy strach, rozpacz, poczucie winny i gniew, że tak Żywot swój zakończył, zostawiając Osoby opłakujące, które stracą przez MOMENT Sens Życia. Potrzebowała Dusza Energii, aby się z tym Faktem uporać, bo weszłaby w samo wypalanie i samo karanie, a także w gniew, że jego Duch jest ignorowany i nikt go nie Widzi... Uświadomiłem, że Żyje nadal, tak w Myślach i Wspomnieniach oraz wszystko jeszcze przed nim. W szoku był, jak wszyscy którzy w Nieświadomości z Ciałem się rozstali.

⏳ MOMENT nieuwagi!
⏳ MOMENT zamyślenia!
⏳ MOMENT pozwolenia sobie na brawurę!
⏳ MOMENT bycia Mentalnie w Przeszłości lub Przyszłości!
⏳ MOMENT Realnego Zderzenia z Lustrem Teraźniejszej Rzeczywistości.

Ten młody Człowiek wiele MOMENTÓW Życia Poświęcił na uzbieranie potrzebnej sumy na ten Wymarzony samochód, lubił w nim spędzać Czas, krótko nim jeździł.

Jeśli Życie tak Kochamy to czemu nie przej(e)dziemy przez nie Roztropnie i w Spokoju? Nie spiesząc się, panując nad Myślą, że coś "musisz" bo np. nie zdążysz... Zdążysz! Masz na to całą Wieczność. Tylko w Skupieniu bardziej Odczuje się Bliskość i łączność z Życiem, własną Duszą i jej Zamiarami! Warto Ćwiczyć Umysł, Skupianie oraz Czujność. Nie Wierzmy w nieodpowiedzialne Myśli!


Każdy barwny lub czarny Scenariusz Życiowy
niech daje Ci Mądrość.


✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.


| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarzy:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .