Podziel się z Innymi

Twoje Życie to Film 🎬

Życie to wieczny film


Twoje Życie jest Filmem. Taśmą Filmową są Twoje Zmysły, które rejestrują i zapamiętują wszystko. Nie ma on zakończenia bo całą Wieczność on w Duchu trwa, zmieniając oraz udoskonalając Naturalnie wciąż jego treści, obrazy, kształty, dźwięki, barwy, zapachy, ruchy, tempo oraz miejsca zdarzeń. 🌗

Ty poprzez Wolną wole, Jesteś Kreatorem siebie i swojego Życia oraz zmaterializowanego Ciała. Jesteś Żywicielem swego Ducha, poprzez każde namacalne Doświadczenie.

Ty wybierasz jaką role w tym Filmie grasz i ile masz wokół siebie mniej lub więcej Doświadczonych - w masce lub bez maski - Aktorów (Rodzinę, Przyjaciół, Sąsiadów, Przechodniów...) którzy podobną rolę grają jak Ty lub grają całkowicie odmienną do Twojej, abyś miał Wybór do tzw. zmiany i stania się Naturalnym i zgodnym z sobą, niż wyobcowanym dla siebie.

W pierwotności Ty wybierasz czy Jesteś w pełni Stwórcą Filmu, w którym grasz, czy tylko odtwórcą roli a Ktoś inny jego Reżyserem. Od Twojej zgody, tylko zależy, w jakim gatunku Filmowym grasz. Jesteś Decydentem tego, jak długo jakaś rola Twoja trwa i ile jest powtarzanych tych samych Fizycznych, Mentalnych lub Emocjonalnych ujęć oraz ile wartości z niej wyciągnąłeś/łaś.

Czy wybierasz w danej chwili scenariusz Radosny, czy pełny Smutku, czy mroczny, czy kolorowy, ściągając Sytuacje i Aktorów, którzy Ci w nim towarzyszą, abyś mógł/mogła do końca nasycić się tą rolą?


Nigdy nie osiągniesz punktu w swoim życiu,
w którym wszystko będzie poukładane, wszystko starannie związane w kokardę.
I o to właśnie chodzi. Nie ma "ostatniej sceny”, tylko trwający film przygodowy, wiecznie nierozwiązany. Uczysz się kochać bałagan swojego życia,
jego ciągle zmieniającą się naturę, jego nieprzewidywalność.
I stoisz jak niezmienna cisza w środku burzy, szeroka otwarta przestrzeń,
w której radość i ból, ekstaza i agonia, nuda i błogość mogą powstawać
i ustępować jak fale w oceanie.
Nie ma problemów, gdy znasz siebie jako przestrzeń dla tego wszystkiego."

Jeff Foster


Miej Świadomość, że w każdej Chwili zapisujesz się w Duchu Widzów lub Współtwórców Twojego Filmu, których magnetycznie (siłą Myśli i Działań) przyciągnąłeś/aś do niego. W Duchu masz odpowiedz na pytanie, co wydajesz na Świat, jakim wartościowym i ubogaconym Aktorem Jesteś i jak Twoje role w Życiu, przynoszą Ci i innym korzyść. 😉

Niech każda Twoja Chwila, będzie niekończącym się Spełnieniem i CUDowną Przygodą! 🏆


☀️ Poznawaj i Realizuj Siebie! 🌈


W Spokoju i Przestrzeni Serca
usłyszysz na bieżąco Głos
Pierwotnego Reżysera, Twojego unikatowego Filmu!


Rodzina Duchowa jak i ta w Fizycznym Świecie to Skarb



✔️   Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
  Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️  Ten Post możesz Udostępnić dalej.

| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

4 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten cytat Jeffa Fostera. Zauważam że ja nie mam przestrzeni pod to co mi się nie podoba. Z jednej strony pojawia się w mojej głowie pytanie jak to osiągnąć, ten stan w którym kocha się bałagan swego życia. Z drugiej zaś strony pojawia się wątpliwość czy ja w ogóle chcę kochać bałagan swego życia. To wydaje się jakieś absurdalne. Jaki miało by sens życie w którym jest ciągły bałagan? Jeśli jest bałagan to pojawia się depresja. A potem tylko dzięki nadziei na lepsze jutro, na lepszą przyszłość że w końcu uda nam się ogarnąć i posprzątać życie depresja mija a my odzyskujemy chęć do życia. Jeśli miałbym się pozbyć nadziei na uporządkowane życie to po co miałbym żyć? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie myślałam że żyję w poukładanym świecie ..że wszystko leży na swoich półkach.. wystarczy otworzyć szafę i jest ok.że gdy włączę radio to usłyszę swoją ulubioną muzykę i że za oknem słońce świeci .a ludzie są uśmiechnięci.Ale to niestety nie tak.Nie da się życia zaprogramować na " wszystko w porządku"..co dnia jest inaczej Ty mówisz kocham Cię ..a słyszysz ja Nie !Chcesz przytulić dziecko ..a ono nie chce tego..a na domiar deszcz pada za oknem .sąsiad patrzy na Ciebie krzywym okiem chociaż Ty uśmiechasz się i mówisz "dzień dobry"powieszieć życiu nic nie jest takie jakie byśmy sobie życzę.Moja dobroć nie ma nic wspólnego z cudzą dobrocią ..bo każdy ma inne pojęcie .Ja jestem optymistką ..to nie znaczy że wszystko jest różowe.Ja ciągle zdążę do doskonałości ..Ale niestety ja jestem tylko jednostką.U mnie woda ma słodki smak ..A u innego niewiadomo..kocham trawę ..kwiaty .zieleń.A drugi beton.Wyzbyłam się żalu do innych..goryczy ..umię wybaczać A drugi powie mi ..i "Co z tego masz"ja satysfakcję ..A on Nie wiem!Niestety nie da się życia zaplanować tak jak tego chcę ..bo codziennie coś innego się zdarza ..Nie to co u mnie w głowie zaplanowane .Niestety w życiu jest inaczej .Nic się nie da przewidzieć ani do końca zaplanować.Chociaż ja dożę do tego żeby w mojej szafie wszystko było poukładane A życie było radosne .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8:16 AM


    Post rezonuje ze mną; pozwolił mi zrozumieć, że muszę zaakceptować nieprzewidywalność Życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale. To Fakt. Każda Chwila Życia tak na Jawie jak i w Śnie, jest nieprzewidywalna. Panując nad Myślami i Emocjami można wyjść bez szwanku, bez ran na Duchu. 🍀

      Usuń

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .