Podziel się z Innymi

Napijesz się ze mną Kawy na buycoffee?

...Na Zdrowie!


Jakiś czas temu dowiedziałem się o platformie "BuyCoffee". W końcu i ja dołączyłem do Miłośników Wirtualnej Kawy. 😉 Jeśli moje bezpłatne Wydarzenia, Notatki, przyniosły Tobie Realne Korzyści oraz zastanawiasz się, w jaki sposób wyrazić swoją Wdzięczność i chciał(a)byś mnie Wesprzeć, zostawiam Link do mojego profilu w serwisie buycoffee.to/jasnowidz.



Klikając w przycisk poniżej, przeniesiesz się na mój Profil, gdzie możesz dokonać Wpłaty, rzędu kubka kawy, o dowolnej wielkości. ''Cegiełka'' jaką przekażesz, zasili moje konto. Wpłaty są dobrowolne i nie są warunkiem do korzystania z Notatek zgromadzonych na blogu.

Wpłaty dokonaj tylko jeśli masz taką Ochotę i Możliwość oraz Doceniasz to co robię dla innych. 🙂
Przekazując DARowiznę od 99 PLN do 150 PLN, i przesyłając Potwierdzenie, Uczynię Tobie ok. godzinną Sesje:

Diagnoza stanu Energetycznego Ducha - Ciało Fizyczne – Energia zagęszczona Ciała Eterycznego. Ciało Astralne – Energia Cienia, Ciała Fizycznego i Eterycznego. Ciało Emocjonalne – Wieczny Energetyczny "dysk" wszystkich zapisanych Wspomnień Emocjonalnych z przeszłych Inkarnacji. Ciało Eteryczne – Energia Świetlista niezagęszczona Ciała Fizycznego. Ciało Mentalne – wieczny dysk wszystkich przekonań, tożsamości, poglądów, zachowań, postaw i sposobu myślenia.
Doenergetyzowanie Ducha

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jestem ogromnie Wdzięczny za każdy Gest przesłany w moim kierunku!


✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.


| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

2 komentarze:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.